tisdag 23 oktober 2012

Hemma mys

Theo har stannat hemma idag från dagis. Vi har inte gjort många knop. Slappat,lekt,varit ute på en promenad, tittat på film och haft lyx mellanmål ( glass med strössel ). :-)
Nu börjar det bli riktigt höstväder, det är kallt och friskt. Jag har varit ute och pw med min vän Therese nu ikväll. Hur härligt som helst och balsam för själen. Jag och Therese har så mycket att prata om, vi berättar historier om våra vardagsliv, framtids visioner och allt där emellan. När man kommer hem så är man full med positivitet och känner sådant "flow" i själen. Det är härligt och det bästa av allt är att man har turen att ha en sådan fin vän.
Nu känner man sig lite väderbiten i ansiktet och händerna är lagom kalla så en kopp chai ska smaka fint nu sedan hade jag tänkt att krypa ner i sängen och titta på Hollywoodfruarna som jag missade innan ikväll. :-)
God kväll!



 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar