lördag 10 november 2012

9 månader

Idag blir jag 9 månader!
Jag är en glad skit som tycker att familjen är jätte rolig, speciellt storebror Theo.
Får jag bara vara där han är så är jag mer än nöjd. :-)



Jag sitter stadigt, min rumpa flyttas bara genom att dra i mattkanter eller i stolar/möbler. Det är roligt att öppna och leka i Theos kök eller dra i mamma och pappas lådor. Jag är dock för kort för att kunna titta vad som finns i lådorna men det är kul att dra i handtagen, opppsssss....där gick lådan för snabbt ut...


Jag tycker om mat och vill inte alls ha barnmat längre. Då pruttar man med munnen och vänder bort huvudet. Så nu äts det vad familjen äter.
Jag har börjat lära mig att vinka och härma olika ljud, det är super kul när min familj är med "på tåget". :-)
Jag är nyklippt , min mamma har gjort ett tappert försök, så nu slipper jag att ha hår i ögonen.
Jag tycker om att leka om dagarna och jag tycker om att vila en stund med min kanin. Det är kul att vara Tilde. :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar