onsdag 7 november 2012

Rensa

Det har varit mycket rensning "so far" i veckan. Jag har snart rensat hela min garderob och äger inte många klädesplagg. Så nu får man se till att få in lite nytt. Så trött på mina kläder som har hängt med ett tag  under graviditeter och efter. Varje dag när man öppnar garderoben på morgonen så har man inte haft något att ta på sig. Så nu har det åkt ut och då får man ge sig iväg på att leta en ny bas garderob. Inte lätt uppdrag och inte billigt! Men så blir det när man pendlar i storlekar under nästan 4 års tid.
Sedan var jag, min syster och min mamma och rensade lite i min mormors lägenhet. Mormor har flyttat till ett annat boende och tusen saker som ska packas ( mycket fina sådana ).
Jag kunde inte motstå en 70-tals Rörstrand serie som var lite retro men super fräsch, den får bli vår nya "frukost" servis. :-)
Vi tog en liten paus och gick ut och åt, jätte mysigt att sitta och prata och umgås med min syster och mamma. Händer inte ofta att det bara är vi tre.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar