söndag 4 november 2012

Trevlig fika

Idag har vi haft besök av några glada släktingar. Annette,Anders,Louise och Malte. ( Min kusin, hennes man och deras dotter med hund. ) :-)
Vi bakade äppelkaka med vaniljsås.
Jätte roligt att träffa er och mysigt att ses en liten stund och snacka lite skit. :-) Lille hunden Malte var så söt och liten. Theo var livrädd och satt mest i knäet på Björn och mig. :-)
De hade med sig jätte fina presenter till barnen. Tilde fick en barbapapa och Theo fick en jätte fin Brio bil. Tusen tack!!
Min kära syster var också här och fikade och hon och hennes familj har precis kommit hem från Kanarieöarna. Härligt!
Alla mina familjemedlemmar har varit iväg på olika håll nu. Min mamma kom hem förra veckan från New York ( thank god! Sandy har inte varit snäll ), min pappa kom hem förra veckan från sin golfresa till Turkiet. Han trillade första dagen i badkaret och fick ligga inne på sjukhuset då han bröt 4 revben ( kan man ha mer tur ) :-(. Men sol har alla fått på sina näsor och är laddade med energi!! Haha
Imorgon är det dagis och jobb dax igen. Men nu har det varit nytt avsnitt av Solsidan och Hellenius hörna. Söndags mys!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar