onsdag 28 november 2012

Planeras och fixas

Ja, det är fixar veckan och dagarna rullar på.
Julklappar ska planeras och inköpas. När vi var på Vellingeblomman i måndags så köpte jag en adventskalender och idag har jag handlat nästan alla små klappar som ska hängas upp. Saknar någon.
Idag har Tilde och jag varit och fikat hos min kära vän Therese och hennes goa töser, Linnea och Maja. Det blev varma scones och hembakade lussebullar. Mmmmmm...... jätte mysig fika och det blev lek på golvet. Det är på golvet man sitter för det mesta. Det är liksom där det " händer" saker!! :-)
Björn jobbade hemma idag så jag passade på och göra några " jul ryck" och fick bla tag i en julklänning till Tilde och Theo är det alltid lika svårt med. Svårt att hitta det där lilla extra till killar. Men jag letar vidare och ser vad jag kan hitta för något fint till lillfisen som för övrigt har blivit sååå snygg i håret!!! Oj oj oj vilken kille som kom hem igår från frisören med sin pappa. Jovars!!! :-) nyklippt Theo och han var stolt som en tupp för han hade fått en liten klubba av sin söta frisör Erica.
Vi har även tagit ner Julsaker från vinden och passade på att ta ner leksaker också. Så nu har Tilde fått uppfräschning igen i sina leksakslådor och allt skulle provsmakas av henne för att bli godkända.
Nu är jag slut som artist och ska lägga mig. Hörs imorgon! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar